شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن در بیانیه ای شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن بر ضرورت اقدام جهادی مردم برای حمایت از غزه و فشار بر رژیم‌ها و دولت‌های بی‌طرف یا سهل‌انگار و سازش کار برای خروج از دایره نارضایتی و خشم الهی و ننگ تاریخی که آنها را آزار خواهد داد، تاکید کرد.

انجمن علمای یمن در بیانیه ای شهادت شهید امت، مجاهد یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت گفت و ابراز همدردی صمیمانه خود را اعلام کرد.

این انجمن توضیح داد که شهید السنوار در راه خدا، مظلومان و آزادی الاقصی از دنیا رفت و افتخار رهبری نبرد پربرکت «طوفان الاقصی» را داشت و چرخه های آن هنوز ادامه دارد و رژیم اشغالگر مرتکب کشتار، شکنجه و آواره کردن می شود.

انجمن علمای یمن تأکید کرد: مسلم است که خداوند جانشینی را برای حمل پرچم شهدا آماده خواهد کرد که هرگز سقوط، عقب نشینی نخواهد کرد و شکست نخواهد خورد، بلکه بر قدرت، صلابت و وفاداری به مجاهد بزرگ یحیی السنوار و شهدای بزرگواری که پیش از او بودند افزوده خواهد شد.

انجمن علما بیان داشت: شهید سنوار جام مرگ و شکنجه را به یهودیان اشغالگر چشاند و برای یاری حق و ثبات در مسیر جهاد تلاش شد و در مسیر شیخ احمد یاسین، اسماعیل هنیه و شهدای محور قدس در رأس آن سید حسن نصر الله قدم گذاشت.

این انجمن اعلام کرد: تجاوز به یمن جزء لاینفک تجاوزات صهیونیستی-آمریکایی به غزه و لبنان است و مردم یمن و رهبری آن را از ادامه جبهه حمایت و پیروزی ملت‌های فلسطین و لبنان دلسرد نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha